Suggestions
Share
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Special article
Evolution of the ANECA-accredited permanent medical teacher for the Degree in Medicine (2019-2024). Expectations for the new accreditation model
Evolución del profesorado acreditado por la ANECA para el Grado de Medicina (2019-2024). Expectativas ante el nuevo modelo de acreditación
J.P. Lara Muñoza,
Corresponding author
jplara@uma.es

Corresponding author.
, J.A. Vargas Núñezb, J.J. García Seoanec, A.F. Compañ Rosiqued,1
a Departamento de Fisiología Humana, CIMES, IBIMA-Plataforma Bionand, Facultad de Medicina, Universidad de Málaga, Málaga, Spain
b Departamento de Medicina, Facultad de Medicina, Universidad Autónoma de Madrid, Servicio de Medicina Interna, Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda, Madrid, Spain
c Departamento de Fisiología, Facultad de Medicina, Universidad Complutense de Madrid, Madrid, Spain
d Facultad de Medicina, Universidad Miguel Hernández, Presidente de la Conferencia Nacional de Decanas/os de Facultades de Medicina Españolas y en representación de su Comisión Permanente⁎, Jefe de Servicio Cirugía General, Hospital Universitario Sant Joan d́Alacant, Sant Joan d’Alacant, Alicante, Spain
Read
8
Times
was read the article
0
Total PDF
8
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 22548874
Original language: English
The statistics are updated each day
Year/Month Html Pdf Total
2025 12 8 0 8

Follow this link to access the full text of the article

Idiomas
Revista Clínica Española (English Edition)