Suggestions
Share
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Artículo especial
Evolución del profesorado acreditado por la ANECA para el Grado de Medicina (2019-2024). Expectativas ante el nuevo modelo de acreditación
Evolution of the ANECA-accredited permanent medical teacher for the Degree in Medicine (2019-2024). Expectations for the new accreditation model
J.P. Lara Muñoza,
Corresponding author
jplara@uma.es

Autor para correspondencia.
, J.A. Vargas Núñezb, J.J. García Seoanec, A.F. Compañ Rosiqued,1
a Departamento de Fisiología Humana. CIMES. IBIMA-Plataforma Bionand. Facultad de Medicina, Universidad de Málaga, Málaga, España
b Departamento de Medicina, Facultad de Medicina, Universidad Autónoma de Madrid. Servicio de Medicina Interna, Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda, Madrid, España
c Departamento de Fisiología, Facultad de Medicina, Universidad Complutense de Madrid, Madrid, España
d Facultad de Medicina, Universidad Miguel Hernández. Presidente de la Conferencia Nacional de Decanas/os de Facultades de Medicina Españolas y en representación de su Comisión Permanente*. Jefe de Servicio Cirugía General, Hospital Universitario Sant Joan d́Alacant, Sant Joan d’Alacant, Alicante, España
Read
424
Times
was read the article
70
Total PDF
354
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 00142565
Original language: Spanish
The statistics are updated each day
Year/Month Html Pdf Total
2025 12 354 70 424

Follow this link to access the full text of the article

Idiomas
Revista Clínica Española (English Edition)