Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Review
Characteristics and impacts of peer assisted learning in university studies in health science: A systematic review
Características e impactos del aprendizaje entre pares en estudios universitarios en ciencias de la salud: una revisión sistemática
J. Hernández Coliñira, L. Molina Gallardoa, D. González Moralesb,c,
Corresponding author
dgonzalezmorales22@gmail.com

Corresponding author.
, C. Ibáñez Sanhuezac, O. Jerez Yañezc
a CESFAM Violeta Parra, Chillán, Región de Ñuble, Chile
b Programa Ayudantes Docentes, Facultad de Medicina, Universidad de Chile, Independencia, Región Metropolitana, Chile
c Departamento de Educación en Ciencias de la Salud, Facultad de Medicina, Universidad de Chile, Independencia, Región Metropolitana, Chile
Read
10
Times
was read the article
2
Total PDF
8
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 22548874
Original language: English
The statistics are updated each day
Year/Month Html Pdf Total
2023 March 7 2 9
2022 January 1 0 1

Follow this link to access the full text of the article

Idiomas
Revista Clínica Española (English Edition)
es en

¿Es usted profesional sanitario apto para prescribir o dispensar medicamentos?

Are you a health professional able to prescribe or dispense drugs?